TERIMA KASIH KEPADA PENGIKUT

Monday 28 October 2013

DianaHabib

Assalamualaikum w.b.t


Tahniah Diana Amir & Habib semoga kekal bahagia dan berpanjangan jodoh hingga akhir hayat. Dan semoga dikurniakan zuriat secepat mungkin...Aminnnn..

Suka sangat tengok Diana Amir. Sebabnya penghijrahan yang dia lakukan menepati syarak. Kalau nak tengok artis-artis lain yang berhijrah aku rasa penghijrahan dorang belum sempurna. Dah tutup rambut tu cantik tapi kalau lah betul-betul tutup lagi nampak cantik dan manis. Macam aku sekarang ni pun still belajar lain dan lagi dan lagi selain dari istiqamah untuk kekal menutup aurat dengan sempurna. Maksudnya pakaian mesti longgar dan tak menampakkan bentuk badan. Tudung mesti labuh menutupi dada. Kaki mesti tutup. Paling senang pakai saja stokin. Baju mesti lengan panjang dan cerut supaya tak menampakkan aurat lebih dari pergelangan tangan.

Maaf kalau ada yang terasa hati tapi aku pun masih lagi belajar untuk tutup aurat dengan sempurna. sesempurna sebagaimana yang dituntut oleh syarak. Kalau kita dah tutup aurat dengan sempurna Insya'Allah ibadah dan akhlak kita pun sama terpelihara.

Ok. layan la pic kat bawah ni yee...pic kredit dari Oh Bulan...cantik sangat gambar dorang. Baju Diana pun sangat cantik...i like !!


 








 Wassalam, EnaMokhtar

No comments:

Post a Comment