TERIMA KASIH KEPADA PENGIKUT

Thursday 3 October 2013

Trending tertinggi

Assalamualaikum w.b.t


Cube tengok kat bawah ni..



 Total view "Pilihan Tempat Bersalin" start dari Jan-Oktober 2013

Aku suspek yang tengok ni semua mesti tengah blur kan tak tau nak bersalin kat mana. Dan sebab entri ni jugak la salah seorang budak opishmate aku tau yang aku ada blog...haaaaa...kantoi lagi. Sebabnya dia pun konpius nak bersalin Hospital mana. Google punye goole boleh plak jumpa blog aku...kikikikii. Sebenarnya tak ramai kawan-kawan aku tau yang aku ada blog. Bila dah kantoi tu kan rasa macam...alamak..maluuuuunyee...wakakakaa...

Tapi,

Gasaklah situuu...aku bukak blog pun sebab saje suka-suka. So, ikut suka hati aku la nak tulis ape kan. Dan disebabkan entri ni jugak la aku banyak dapat email tanya pasal hal-hal bersalin ni. Dah macam kaunter pertanyaan la pulak. Tapi takpe aku faham perasaan orang-orang yang nak bersalin ni. Jadi, aku akan jawab segala persoalan korang mengikut kefahaman dan pengetahuan ape yang aku tau la kan..hehehee...

Anyway,

Semoga mereka-mereka yang sedang dalam dilema nak bersalin kat mana tu akhirnya nanti dapatlah berjumpa dengan tempat bersalin yang sesuai. Semoga Allah permudahkan urusan kalian semua..Aminnn..



Wassalam, EnaMokhtar

No comments:

Post a Comment