TERIMA KASIH KEPADA PENGIKUT

Tuesday 19 June 2012

Dinner Malaysia Airport Sepang

Assalamualaikum w.b.t

Bertempat di Nilai Spring Golf dan Club. Peristiwa berlaku Jumaat yang lepas tema Hitam+Putih. Hadir atas undangan dari contractor/bisnes partner dari unit masing-masing. Dinner ni pun untuk meraikan Kontraktor yang banyak memberi sumbangan dan sokongan kepada Malaysia Airports Sepang. Unit aku cuma dapat Dua Table je. Satu Table untuk kontraktor satu table lagi untuk staff. Takda artis undangan. Cuma artis jemputan dari Malaysia Airports Idol je..Nyanyi pun ala-ala je pun. Harap baju je seksi. Hahah..

Makanan memang superb sedap. Ada Lamb Kuzi...terbaeekk!! . Untuk makluman aku duduk satu meja dengan lelaki. Cuma aku sorang je perempuan. Jadi sila bayangkan kalau duduk dengan lelaki time makan. Pergghhh...gila pelahap. Aku rasa meja aku la yang paling cepat habes lauk kot. Hahahah. Tapi takpe sebab tengahari aku dah makan jadi macam tak berapa nak lahap sangat la kan..Hahaha..

Cabutan bertuah memenang banyak. Tapi satu pun tak lekat kat meja kami. Hadiah paling grand, Tv Lcd samsung 46". Kau ada? hahah..Yang itu pun tak sangkut kat meja kami juga. Masing-masing cemas bila time nombor cabutan bertuah dipanggil. Tapiiiiii...lepas tu memasing gigit jari sebab nombor cuma sipi-sipi...haha

Overall ok la.. takde la boring sangat. Cuma terkilan sebab tak dapat tv..haha.




Wassalam, EnaMokhtar

No comments:

Post a Comment