TERIMA KASIH KEPADA PENGIKUT

Tuesday 19 June 2012

Cik Puan Coach..

Assalamualaikum w.b.t

Salah satu wishlist saya untuk tahun ini : BEG COACH!!

 


 Kalau pakai abaya padankan dengan beg ni..mesti canteeeekkk 
Pada pandangan aku la..haha

 Jom jalan-jalan window shopping!!
sling ke kat bahu..Sempoii !!

 Kalau pergi ofis pakai beg ni pulak. Padan dengan baju kurung.

Besar beg ni. Boleh simpan botol susu,pampers dan etc..
kira macam 2 in 1 punye beg la..


 Gold..boleh gadai ke??errr...

 
 Plain diluar...Berbelang didalam..


 Wristlet ni kecil..senang nak pegang. Dapat yang macam ni pun ok la..
 

 Yang ini aku sukaaaaaa...


 Yang ini pun saya sukaaaa...


 Sayang...kita nak yang ni boleh?? *kelip-kelip mata*


Coach...coach..coach...

 
Iye saya tau..saya bukan orang kaya nak pakai beg mahal-mahal. Tapi saya naaakkk sangaaattt... Teriiingginnn sangat nak beli..Cuma tular kan harga macam tak berapa nak mampu..Abes kalau sebiji beg dah sampai Rm500-rm600 boleh beli baanyaaakk beg Guess tu kan..haha..


Tapi tak salah pun nak buat wishlist macam ni kan..perempuan biasalah..semua nak yang cantik jee..Kalau ada sesuatu benda yang kita nak beli tapi macam mahal je kann kumpul la setiap bulan sampai cukup jumlah nye. Lain la kalau korang dapat duit terpijak. Boleh la aku tumpang sekali kan,kan,kan..heh.

 Apapun sebelum kita nak mengikut orang baik kita ukur baju dibadan sendiri. Kang sebab mengikut kata hati sangat habis pulak duit gaji.

Bak kata orang la kan..bukan saya kata...Shopping tu treatment terbaik stress bagi orang perempuan. Entry ni keluar pun sebab aku tengah stress la ni haa...Saya nak cuti..Kalau dapat mandi manda dalam private pool kat Grand Lexis Pd kan bessttttt...lalalallaaaa....

Eh..macam dah melalut je nih...takpela layan je yeaaaa...haha



Wassalam, EnaMokhtar

No comments:

Post a Comment