TERIMA KASIH KEPADA PENGIKUT

Tuesday 22 May 2012

Marhaban ya Rejab

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah..Bulan Rejab kembali menjenggah kita, umat Nabi Muhammad S.A.W. Aku ada lagi 6 hari nak ganti puasa. Lepas tu boleh la puasa sunat pulak kan. Moga-moga sempat la betemu Sya'ban dan Ramadhan Insya'allah. Terlalu banyak urusan duniawi yang belum selesai.

Kalau la dalam masa terdekat ni ajal menjemput aku. Bersedia kah aku? memang aku tak sedia sebab aku manusia yang banyak khilaf dan dosa cuma perlu redha dengan ketentuan tuhan. Mengharapkan belas kasihan dan keredhaan dari yang Maha Pengasih. Semoga Allah ampunkan segala dosa dan kesalahanku.

Dan kepada pemegang amanahku, harap dapat selesaikan segala urusan bila aku dah takda nanti. huhuhu..
yelar hidup mati kita tak tahu bila kan. Sebab tu kena mulakan langkah untuk bersedia. Ehhhh...sory la ye, pai-pagi dan post entry sayu...Ehh..tapi kan korang dah letak penama ke untuk KWSP?? Aku belum buat lagi..waaaaa....

Ok,ok......setop...

Pagi-pagi ni kena semangat la Pn.Ena oiii...positif..positif....Alahai sebenarnya start dari semalam aku macam lemau je nak buat kerja sebab kerja yang melambak-lambak ni haa...tak tahu nak start dari mana. waaaa..

tolong......

sekian entry bercampur aduk..sebab tuan die pun tengah weng,weng,,,,,,huuuuuuu...


 Wassalam, EnaMokhtar

No comments:

Post a Comment