TERIMA KASIH KEPADA PENGIKUT

Wednesday 4 April 2012

pagi yang dingin

Assalamualaikum w.b.t

 Good morning semua..sejuuk betul pagi ni. Tadi masa on the way ke office saya lalu satu kawasan bengkel sebelah dengan Sungai Batang Labu dekat Bandar Baru Nilai. Banjir!! tak pernah-pernah kat situ banjir. Habis kereta-kereta yang kat bengkel tu di pindahkan ke tepi jalan. Jadi nya slow la sikit lalu lintas kat situ. Nasib baik harini saya semangat keluar rumah awal. Jadi tak la jem.Tu kang kejap lagi jem la tu.haha. Apela yang haku merepek ni yee..sah dah tak tau nak story ape..kihkih.

Dalam draft berderet cerita mintak disiar tapi tulah nak siarkan kena letak gambar baru best nak baca kan..Masalah nya nak upload gambar tu yang bercinta. Tengoklah harini kalau saya rajin. Saya upload ye kawan-kawan.*Iye saya tau takde orang baca belog saya nih..haha..

OK,dah habis merepek kita start la buat keje yee...kerja dengan ikhlas insya'Allah pendapatan berkat..Selamat bekerja semua!!

Wassalam, EnaMokhtar

No comments:

Post a Comment