TERIMA KASIH KEPADA PENGIKUT

Wednesday 8 January 2014

Hana and her first movie

Assalamualaikum w.b.t

Awal bulan 12 punya cerita. Lama dah kot nak bawak Hana tengok wayang.

So,plan dengan hubby nak bawak Hana tengok cite Frozen. Cerita tu kan ala-ala Princess sikit. So, memang sesuai la dengan si Hana tu haaa. Jadinya aku ambil cuti siap-siap sebab bawak time weekday sebab nak elak orang ramai. Hani kitorang hantar Nursery. Takkanlah nak bawak masuk panggung pulak kan.

So, sampai Alamanda terus ke kaunter nak beli tiket sekali tengok que sikit punya panjang daaaaa. Pelik aku, waktu kerja pun ramai gak orang bawak anak-anak pegi tengok wayang. Rasanya dorang pun amik kesempatan time cuti sekolah kot.

So, siap semua beli tiket, kitorang pusing-pusing dulu sementara nak masuk wayang tiket pukul 12pm. Makan kat foodcourt bla..bla..bla...sampailah masuk dalam wayang. Gelap gelita kate kooo takut anak aku tu. Tengok je muka ganas tapi hati penakut..hahaha..Alaaa, gambo tak ambil plak dalam wayang.

So, mula-mula duduk terus mata macam wowwww...besarnya Tv...gituuu...haha... Seronok tengok Hana layan cerita Frozen tu sampai abes. Erk tak urk pun tak..Elok duduk diam. Tapi jajan jangan cakaplah. Dengan keropoknye dengan meatballnye dengan hot dognye..Eh...hotdog tu aku dengan hubby punye wakakaka...

Sampai sekarang la dia punya minat kat cerita Frozen tu samapi dalam kereta hari-hari dengar lagu tema Frozen-Let it go...hehhehe


 
 Naik benda alah ni dekat 2 3 kali round la jugak sementara nak tunggu tiket pukul 12pm..huuuuu

 Dah besar anak dara aku..huhuuu



Wassalam, EnaMokhtar

2 comments: