TERIMA KASIH KEPADA PENGIKUT

Friday 27 September 2013

24 September 2013

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah dah masuk 29tahun dah. Syukur atas segala nikmat yang Allah beri. Ada suami yang penyayang, ada anak-anak sebagai peyejuk dan penghibur hati. Syukur..Semoga aku akan terus menjadi hamba Allah yang tawaduk. Dah jauhkan dari sifat buruk macam kes isteri pemain bola sepak tu kan...uiksss...kecoh satu Malaysia..last-last yang malu diri sendiri dan suami jugak kan..

Anyway,

Nothing special celebration. For me is good enough with all the wishes. Lebih penting lagi kalau kita dapat wish dari orang tersayang terutama sekali hubby kan. Entahlah, sejajar dengan peningkatan usia ni kan rasanya tak celebrate pun takpe. It's ok. Kalau celebrate with a slice of cake pun ok jugak. Yang penting anak-anak ada depan mata. Suami sihat, mak ayah n mentua sihat. Ada kaitan ke semua tu? memang Adaaaaa...Bila semua yang kita sayang dalam keadaan sihat dan bahagia dah tentunya kita pun happy kan. Lebih-lebih lagi anak-anak aku baru je baik dari demam so, celebration is nothing for me. Tapi hubby kata nak jugak buat celebration kat rumah mak aku. Memandangkan besday mak aku jatuh pada 30sept ni which this Sun. Insya'Allah esok aku balik rumah mak celebrate besday mak aku sekali.

Harap-harapnya bila dah nak masuk 3 series ni kan aku akan jadi lebih matang dalam membuat keputusan. Angan-angan dan cita-cita memang tinggi harap-harap semuanya tercapai. Usaha tangga kejayaan...Insya'Allah...semoga Allah permudahkan segala urusanku..

Aminnnnn!!



Wassalam, EnaMokhtar

2 comments: