TERIMA KASIH KEPADA PENGIKUT

Friday 31 May 2013

Hospital Columbia

Assalamualaikum w.b.t


Pekabar semua..lamanya tak hupdate yekkk...hehehe..biasalah kalau time rajin datang kemain berderet-deret entry. Kalau time malas, habuk je la yang ada..kuikuiiii


Anyway,


Lately aku banyak terima email bertanya mengenai kos rawatan bersalin di Hospital Columbia. Ada juga yang bertanya pasal kos rawatan bersalin kat Klinik Sariah Nilai.


Ok,


Untuk pencerahan semua, aku bersalin di Hospital Columbia menggunakan panel Hubby. Jadi semua kos ditanggung oleh Malaysia Airports. Kepada yang berminat nak tahu apa-apa maklumat mengenai bersalin di Hospital Columbia Seremban boleh hubungi no ni. 06-603 3988. So korang boleh la nak tanya pasal Doktor ke, pasal kos ke, sebab aku pun aritu banyak no hal nak kena settle dengan hospital tu yang tak menyempat nak tanya berapa kos bersalin normal and etc..etc..Harap korang call sendiri dan tanya baru puas hati kannnn..


Ok,


Untuk Klinik Sariah pulak, aku hanya buat check up je kat sana. Klinik tu bukan Klinik bersalin yeeee...Klinik Sariah tu hanya klinik biasa je...theheheheteheee..


Tu jelar kot. Insya'Allah kalau ada masa terluang nanti aku up entry kaw-kaw pasal Hospital Columbia ye..Korang pulak janganlah assume Hospital tu hebat sesangat pulak kan. Aku pilih Hospital tu sebab PERTAMA Hospital tu panel, jadi semua bil syarikat tanggung. KEDUA sebab ada doktor perempuan islam (Doktor Intan). Untuk rawatan pesakit lain aku tak tau la. Untuk bilik wad pulak yang aku stay tu single room rm200. Bagi aku cukup selesa la. Sebab privasi kan.

Insya'Allah kalau ada masa aku akan buat review secara details pasal kos bersalin Hospital Columbia yee. Nak kena pergi Hospital jugak nih...hahaha



Wassalam,
EnaMokhtar

No comments:

Post a Comment