TERIMA KASIH KEPADA PENGIKUT

Tuesday 9 October 2012

Legaaaaa....

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah..Audit SIRIM harini semua berjalan lancar. Takde yang sangkut. Semua ok kot. sebab takde apa-apa isu yang dibangkitkan oleh si pengaudit...haha. Tapi tak juga, kena tunggu closing audit dulu baru tau ada NCR ke tak...haha.

Anyway,

Aku ada bad news la. Orang yang aku order makanan tu tak dapat nak buatkan order aku untuk kenduri kesyukuran Hana ahad ni. Sebab dia ada perlawanan bola. Iye,abang tu budak opish sebelah aku ni jee..Dia memang pengadil/coach area kawasan selangor ni. Jadi tak dapat nak hantar order aku tu sebab ahad tu dia ada game. Yang tukang masak tu bini dia. Bini dia pulak tak reti drive. Kalau aku nak pi amik sendiri order aku tu memang tak la sebab dah sah-sah aku sibuk nak prepare apa yang patut kat rumah kann..huhu

Nampaknya terpaksa la aku masak juga.....agaggagagaaa..

Menu pun nak kena revise balik. Maksudnya menu utama laa..mungkin nasi ayam kot. Tak pun nasi ayam penyet. Tu jela yang terlintas buat masa sekarang ni.

Fuhh..

Esok pulak ada audit DCA pulak...adui seksa nak tunggu audit ni habis taw..Khamis and Jumaat aku kena gi training pulak kat area KLIA ni juga. Jadi minggu ni adalah minggu yang agak bizi la yee. Tapi tetap eksited nak tunggu hari ahad...hahaha..



Wassalam, EnaMokhtar

No comments:

Post a Comment