TERIMA KASIH KEPADA PENGIKUT

Wednesday 3 October 2012

Al-kisahnya......

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah...kesihatan dan masa semakin mengizinkan untuk update blog harini.. sepanjang belog terbiar ni banyak yang berlaku..almaklum la mak buyong tengah mabuk2..kesihatan pun onn off jelar..mc je memanjang..bila nak masuk keje balik memang mood jauh nun kat seberang nak ngadap PC...apetah lagi nak menaip berjela-jela..

Ok.

Masa besday aku aritu pun memang takde sambut apa-apa pun..Mula-mula tu memang Hubby kata nak kuar dinner special la sket..TAPIIIII...balik je dari keje petang 24/9 tu aku memang terlantar depan Tv...tertidur...mood nak keluar pun terbang melayang-layang...sakit kepala plus bersin non stop...sekali bersin adalah 5 6 kali kot..huhu...idung ni kalau boleh ditanggal pastu buat overhaul memang aku dah buat dah tapi memang tak la kannn..ekekeke...

Oleh itu dinner special ditangguhkan sehingga keadaan mengizinkan..lepas aku dah sihat, si Hana pulak batuk-batuk+selsema...sebeno nya dia yang selsema dulu...tapi macam onn off  la kan..pastu baru aku pulak yang kena selsema..minah tu batuk+selsema pun aktif kemain lagi..tak larat aku nak layan...huhu...tapi lepas aku sihat jeeee...dia pulak kena batuk-batuk+selsema teruk...jadi...tangguh lagi dinner special sampai la sekarang memang takde celebrate pape pun...kek pun tak beli..sebab aku macam tak lalu nak makan sangat laa..

Cuma...

Dapatla ciuman besday malam 24/9 tu lepas tu adalah sepanjang minggu tu banyak kali wish besday dari Hubby tercinta...hehe..tengah baring depan tv hubby wish...tengah bancuh milo kat dapur pun hubby wish lagi..bestttt....macam tu pun dah cukup..bila usia dah meningkat ni aku macam tak kisah sangat la nak sambut besday sendiri ni...kalau dulu sebelum kawin kira zaman cintan cintun dulu la kann....sebulan sebelum besday aku hubby dah tanye nak hadiah ape...kakakaka...lepas tu plan la nak dinner kat tempat special...haha..coklat dengan bunga memang dah selalu dapat la kannn....:)

Tapi..

Sekarang ni macam tak penting sangat la semua tu..dapat wish dari Hubby pun dah suka sangat..sangat..sangat..mungkin ginilah perasaan bila orang dah kawin dan dah ada anak..kepentingan diri sendiri tolak tepi..yang penting anak dan suami duduk carta tertinggi...keperluan dorang paling diutamakan...

Ok...

Untuk menghilangkan rindu korang kat tuan punyer belog..ekekke...meh la aku tempek pic raya aritu ye...ekekekek...jangan mare haaa...cerita raya pun aku hutang lagi ni..mungkin dah takde kot cerita pasal raya...ekeke..lagi sekali jangan mare haaaa...

Nah !!


 Amacam? hilang dah rindu tu??? lariikkkkk...ekekekeee...


Wassalam, EnaMokhtar

No comments:

Post a Comment