TERIMA KASIH KEPADA PENGIKUT

Tuesday 10 July 2012

IKEA Sale

Assalamualaikum w.b.t





Ada sapa-sapa yang dah terjah ke? aduiii...tak tahan la tengok barang-barang ikea ni..kalau ada sale lagi la harga macam mampu milik. Biasa nya kalau aku terjah ikea tanpa ada perancangan nak beli apa. Ala-ala window shopping gitu memang la alamatnya abes juga la serat dua rat..huhu. Ni pun kalau En.Saiful yang tolong shorting barang-barang dalam troli sebelum beratur kat kaunter bayaran. Shorting mana yang perlu je. Kalau ikut hati aku ni mmg semua aku nak borong hahaha. Tapi sebab duit dia,dia yang nak bayar tu yang kena extra shorting menyorting tu...???? kehkeh..

Tapi biasanya aku beli benda yang kecik-kecik je..macam barang-barang budak untuk Hana. Lapik meja..kotak-kotak yang kecik-kecik tu..erm...pastu lampu tidur yang gojes-gojes tu..kalau perabot aku tak minat sangat kat IKEA ni..sebab mahal walaupun rege dah sale..pastu kualiti tak macam kat luar la..baik beli kat kedai perabot Ah Keong..paling tidak dapat la juga diskaun rm100++ kan..itu kalau beli cash la..so far aku tak pernah beli perabot hutang. Yelar rumah sendiri pun tak beli lagi. Macam takde mood nak shopping perabot gabak nk letak kat rumah sewa sekarang ni. Tengok lah kalau dah ada rumah sendiri nanti comfirm macam-macam aku nak make-up rumah cantik-cantik. Konsep paling aku suka moden tapi minimalis la. Supaya rumah nampak lapang dan senang aku nak mengemop lantai. Kalau ada rezeki lebih pasang pulak lantai kayu yang cun-cun sikit....Ehhhhh...macam dah lari jauh je nii..

Sapa yang dah pergi IKEA Sale angkat tangan!!


Wassalam, EnaMokhtar

No comments:

Post a Comment