TERIMA KASIH KEPADA PENGIKUT

Thursday 19 January 2012

Baru nak sihat :)

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah....syukur kehadrat Allah s.w.t aku masih diberikan kesempatan untuk melihat dunia. Terasa betapa berharganya erti sebuah kesihatan. Iye kesihatan adalah tersangat berharga melebihi dari segala-galanya. Setelah 1setengah hari aku ditahan diwad terasa sangat penting untuk kita jaga kesihatan tubuh badan sendiri. Mencegah lebih baik dari mengubati kan.

Aku masuk Hospital Putrajaya start dari 10.01.2012-11.01.2012. Merasa la tido kat wad gara-gara demam panas+sesak nafas. Dan hampir-hampir juga kena hantar Hospital Seremban naik Ambulans. Hanya sempat baring atas katil dalam ambulans tu tak sampai 5minit. Lepas tu Saiful decide hantar aku naik kereta ke Hospital Putrajaya je. Melepas la nak rasa pengalaman naik ambulans. Kalau tak boleh la aku story mory kat sini. huhu.

Masuk harini dah 3 hari aku kerja. Tapi mood masih ke laut. Kerja jangan cakap la melambak-lambak minta disettlekan. Tapi badan aku ni masih tak kuat lagi nak kerja. Lemah-lemah 1 badan rasa nak pergi spa je. Buat facial sekali baru segar berseri-seri kihkih.

Anyway, ada banyak cerita tertangguh nak dikongsi kat belog ni. Tapi nanti la dulu ye. Mungkin esok aku compile kan sekali cerita 3-4 minggu lepas. Termasuk cerita cuti-cuti Sarawak. Iye aku start demam ngam-ngam balik dari Sarawak. Merasa la kena perli dengan budak-budak kat ofis ni ha.." Tular ko tu tak boleh cuti luar semenanjung. Nak cuti dalam semenanjung je".

Nah gambar sekeping sebagai bukti aku masuk wad..haha..*ada ke orang nak tengok*


Baju tu aku pakai 2 lapis. Lapisan pertama baju Hospital kaler hijau tu. Lapis luar tu aku pakai lengan panjang sebab sejuk nye ya ampuuunnn...



Wassalam, EnaMokhtar

No comments:

Post a Comment